יום רביעי, 15 ביולי 2009

שיואו, פרוג!

מי שלא היה בכנס של "פרוג" בבני ברק לא יכול להבין, אז אני לא אתאמץ להסביר...
ולאלו שכן היו שם, היה מדהים לפגוש את זה. אתכם. באלפים.
אנחנו "הפרסומאים" פועלים בענף מאד שקוף מהבחינה הזאת שכל העולם שלנו רואה איזה עסקים עשינו [ואיזה לא] כל שבוע. הביזנס שלנו עוסק בלדבר עם כולם, אנחנו חיים בוויטרינה, העסק שלנו הוא חלון ראווה.
אז אני רגיל שסופרים לנו עמודים ואינצ'ים ובודקים שלמי גדול יותר,
אבל אתמול בלילה, בפרוג גיליתי עולם חדש.

אלפי עיניים שמסתכלות ובוחנות. כותרות, פונטים, קונספט, גריד, שפה, צילומים, תלת, קרנינג, סלוגן,
דברים שחשבתי שבסוף היום מעניינים רק את אותם 100 איש שעובדים במשרדי הפרסום החרדיים...
אז נעים מאד להכיר.
אני מזמין אתכם להגיב, לשאול, לקטול או לפרגן ולמען האמת אני חייב להגיד,
זה שעשיתי בלוג לא אומר שאני יודע איך להתנהל איתו, ז"א זה נולד פשוט כי הרגשתי שיש לי כמה דברים להגיד,
אז אני אשתדל מאד לענות לכל אחד אבל מתנצל מראש אם לא. זה פשוט כי לא הספקתי...

10 תגובות:

  1. מאיר היית ענק אתמול התגובות שלך היו במקום חדות וטובות!
    נכון קובי איזק סימס לך מה להגיד ובעיקר מה לא לשכוח להגיד (תודה לפרוג...)

    השבמחק
  2. מאיר היית נהדר בכנס.

    רק על שאלה אחת לא ענית בחדותך האופיינית. מה עם הדור הבא של הקופירייטרים/ארטים/אנשי קריאייטיב חרדיים?

    היכן אתה נותן להם סיכוי?

    השבמחק
  3. ואגב, נורא מסובך להגיב לך.

    עיקרון ההכבדה, נועם מנלה וכאלה?

    השבמחק
  4. כל מה שדברת שם זה היה שליפות?
    כי אם כן אתה הרשמת בגדול (בכל אופן מנכ"ל משרד הפרסום הגדול בציבור)



    אגב אם מותר להתערב ראיתי שביקשת להקים פלטפורמה של וורדפרס
    אז יש לי את כל הידע לעשות בשבילך את זה
    אלא אם כן יש מי שיעשה את זה בשבילך

    ישראל דהן
    studio dv.d
    debi@studiodvd.co.il

    השבמחק
  5. הי חברים,
    תודה על הפרגון :)
    ממש עכשיו למדתי איך להגיב לכם...
    אז נטע,
    קודם כל לא היה מכובד מצידי להיכנס ממש לעומק של השאלה של נתי לגבי הדור הבא כי הוא שאל על הקופי שלי שעובד איתי כבר 6 שנים. והוא ישב ממש מולי בקהל...
    חוצמיזה תפיסת עולמי אומרת שאין לי מה לתת להם סיכוי. הם צריכים לקחת.
    לגבי המסובכות של להגיב לי, ממש לא מעיקרון אבל מה אכפת לי להפוך את זה לאידיאולוגיה?:)
    דבי,
    אני די חדש בעניין הזה של הבלוגים ככה שנוח לי להשתפשף בינתיים בבלוג חינם הזה, אבל הייתי שמח להבין סדרי גודל של עלויות לוורדפרס שכל מה שאני יודע להגיד עליו זה את השם שלו.

    תודה שקפצתם לביקור, תבואו שוב.

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. הרעיון שעומד מאחורי המתנה הזאת, היא.
    שאני (ישראל) ואשתי (דבי) מנהלים סטודיו ביתי,
    חיים את האינטרנט שנים, ולומדים כרגע את האינטרנט לעומק, אני מאמין שיש מקום לשיתופי פעולה בתחום שהולך וגודל.
    אז התקנת וורדפרס על דומיין בקטנה לא יזיק לתחילתו של קשר עסקי עם גוף ענק כמו משרד פרסום גל אורן
    שדרך אגב הכרתי את החצי השני שלכם שזה את מיש אלימלך ז"ל שהיה אדם ענק
    אשמח לעזור בנושא הזה אם תחליט על הכיוון

    השבמחק
  8. אז ככה כדי שיהיה לך וורדפרס
    צריך שיהיה לך דומיין (75 ש"ח לשנה)
    +איכסון בסביבות ה30 ש"ח לחודש (dtnt לדוגמא)
    והתקנת המערכת על גבי האיכסון (מתנה ממני)
    כל השאר אתה כותב ועושה

    השבמחק
  9. מאיר

    ד"ש מהמפגש בפורום מנהלים.

    אני מעריך את זה שידעת להתייחס אלי בכבוד גם בין שיחה עם נחמן וידיסלבסקי ויונתן בורנשטיין לבין לחיצת יד עם לוזר קנופ.

    בא נאמר שבזה כבר נתת סיכוי לדור הבא...

    אגב, ההזמנה לפגישה שרירה?

    השבמחק
  10. דבי תודה רבה, אני אקבל קצת ביטחון פה ואז נלך על הגירסה האמיתית, בינתיים לומד מהפידבקים, מבטיח לזכור את הראשונים :)
    נטע,
    מה יש לודיסלבסקי או קנופ שאין לך?
    ההזמנה שרירה

    השבמחק