יום שבת, 18 ביולי 2009

יופי מקאן

מי שמכיר אותי יודע שאני האחרון שיצא נגד פרובוקציות.
אפילו אם הן של מקאן...
אבל זו הפעם הראשונה שאני מוצא את עצמי מסכים [כמעט]
עם כל מילה של נציג המחבלים בכנסת, אחמד טיבי.

בחיאת אחמד, הפעם אתה צודק.
גם לפני הסרט ההזוי של סלקום הגדר הזו נראתה לי הזויה.
בשנת 2009, כשכולנו יורים אחד על השני דרך המקלדת במהירות האור,
כשכבר לא צריך טייס בשביל להטיס מטוס נראה לי לא שפוי לחשוב שקיר
בטון בגובה כמה מטרים יכול לשנות כהוא זה את רמת הביטחון שלנו.

נולדתי בחברון גדלתי בבית אל ואני מחזיק מעצמי ימני ולא ממש מתון,
אבל אני נגד הגדר.
היא לא אנושית, מתנשאת ואין לי ספק שהיא תחזור אלינו כמו בומרנג.

ומקאן?
עוד הוכחה לכך שמדובר בחבר'ה שמדברים בעיקר לעצמם,
מתמסטלים מהריח של עצמם ורלוונטיים אולי לאותם 2000 איש שנקראים "הברנז'ה.."
סלקום, "המשפחה הגדולה בישראל" לא עונה על ההגדרה הזאת.

הייתי מת להיות זבוב על הקיר בשיחה בין עמוס שפירא לאילן שילוח,
כאילו מה אתה אומר ללקוח?
זה לא שקפץ פונט או ברח הגריד...
"הי עמוס, מה נשמע?"
"אילן אני לא יכול לדבר מחפשים אותי ממשרד החוץ, משגרירות ארה"ב, אנגליה וגרמניה, נוחי צעק עלי על הבוקר והכוכבית עמוס שלי מתפוצצת מהודעות"
"עמוס רק רציתי לעדכן אותך שסיימנו את ההמשך של הסידרה.."
"איזה המשך? איזה סידרה?"
"דג מלוח במנהרות רפיח, סטנגה בהר הבית, טניס במערת המכפלה,
עמוס, אני מבטיח לך, כשנגמור עם הסידרה הזאת אף אחד לא ידבר איתך על הגדר.
מבטיח לך, יהיה פיצוץ"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה