יום ראשון, 19 ביולי 2009

הילד הזה הוא אני :)

מה יש להגיד?

הסרט איכותי, אלגנטי, ומדוייק לפחות כמו המכונית שהם מוכרים.

בפרסומת לפורש החדשה הייתי מצפה לשמוע רעש של מנוע, חיתוכים מהירים של מכונית עפה,

גבר חתיך עם משקפי שמש...

זה מה שנקרא  killing me softly.

תהנו.

4 תגובות:

  1. אחלה פרסומת. (מלבד חצי דקה מיותרת לגמרי בסוף)בחו"ל יודעים לתת לך להרגיש..
    ומאיר, תן לילד הזה כמה שנים.. :)


    *
    באמת קשה להגיב פה
    דחוףף לוורדפרס

    השבמחק
  2. החצי דקה בסוף היא הסגירה של כל העניין,
    לא?

    השבמחק
  3. הסגירה של כל העניין, אוקיי
    אבל ממילא הפרסומת ארוכה, וכבר הבנו מה הם רצו להגיד לנו, אז למה להכניס את המידע שכבר קלטנו, שוב, עם הכפית לפה?

    השבמחק
  4. א. כי הטרמינולוגיה שם מושלמת.
    ב. כי היא מסבירה את החוויה של המותג דרך ה 20 שנה שאין לך אותו!!! חוויית המותג היא השאיפה אליו לא פחות מהבעלות עליו.
    צריך המון ביטחון במעמד שלך כדי להוציא פרסומת כזו.
    אין הרבה כאלה כשחושבים על זה.

    השבמחק