יום חמישי, 15 ביולי 2010

שלום, אפשר חסות?

שלום, זה מאיר?
- כן
- אפשר חסות של אל על בכנס שלנו?
- סליחה, מי זה?
- אנחנו עושים כנס ורוצים חסות של אל על
- אוקיי, מי זה?
- הכנס בשבוע הבא, השאלה אם אתם חזקים שם או שנפנה אליהם לבד,
- איך אמרת שקוראים לך?
- מויישי
- שלום מויישי, מויישי מה?
- מה זה שייך?
- אתה יודע עם מי אתה מדבר?
- אני לא מדבר עם מאיר גל?
- אתה מדבר עם מאיר גל אבל מאיר גל לא יודע עם מי הוא מדבר!
- מה?
- טוב עזוב, מאיזה ארגון אמרת שאתה?
- אנחנו לא ארגון אנחנו עושים כנס
- איזה כנס?
- של חרדים
- מצויין, ולמה החרדים מתכנסים?
- אה, ב"ה, מישהו תרם לנו אולם ועכשיו מתארגנים
- אני מבין.. ומה בדיוק הולך להיות בכנס?
- התכניה עדיין לא סגורה אנחנו חייבים לדעת מה קורה עם אל על,
אה גם אמרו לי שבנק הפועלים אצלכם, אפשר חסות שלו גם?
- תשמע מויישי, אנחנו מדברים כבר כמה דקות ועוד לא הבנתי מה המטרה של האירוע,
מהו התוכן, מי משתתף ועבור מה משלמים... כמה אנשים אתם צופים שיגיעו?
- בסביבות 150
- 150 זה אירוע יחסית קטן, קשה לי להאמין שזה יעניין את הלקוחות שלנו..
- זאת מדיניות של המשרד שלכם נכון?
- מה?
- זה בגלל שאנחנו חסידי _ _ _ נכון? אם היינו חסידי _ _ _ בטוח שלא היתה בעיה!
- נראה לך? מה זה קשור בכלל?
- אז תגיד לי ישיר, זה בעיה של עמלות?
- לא...
- אם נקבל חסות באמת גדולה יכול להיות שנסכים שמנכל החברה ידבר אצלנו
- על מה ידבר? עם מי ידבר? לא הבנתי כלום
- טוב, ידעתי. היינו צריכים לפנות ללקוחות שלכם לבד.
- תפנו. יום טוב.

4 תגובות:

  1. ולחשוב שהחזקת מעמד למשך כל התמליל הזה, במחשבות זדוניות על איך תשכתב יותר מאוחר את הבורות של חסיד המקפים_התחתונים.

    השבמחק
  2. אויש גדווווווול

    השבמחק
  3. אוי, זה פשוט טווווב.

    אני זוכר את זה גם מהצד השני של השפופרת... :(

    אבל אין על הסבלנות שלך.

    השבמחק