יום ראשון, 30 במאי 2010

10 שאלות, ו-10 תשובות, מדוע מערכת הביטחון מכינה חדרי אירוח עם מיזוג אוויר למשתתפי משט השנאה?

התשובה ל 10 השאלות האלה ברורה. זו המדיניות של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל שר הביטחון אהוד ברק. מי שמוכן לסבול מציאותם של בסיסי טילים של חיזבאללה בתוך סוריה, ולא מורה להשמידם, ומי שמוכן להרשות את זרימתם של טילי סקאד D ללבנון כדי שישגרו אותם משם על ערי ישראל, מוכן גם לסבול את נוכחותן של 8 ספינות שעל סיפונן אנשי טרור ושונאי ישראל, במים הטריטוריאליים של מדינת ישראל, ועוד מעלה אותם לחופים ומעניק להם תנאי לוקסוס של כפר נופש יווני.
1. למה ישראל מכינה חדרי אירוח עם מיזוג אוויר לתומכים בטרוריסטים ובשובי גלעד שליט. גלעד שליט מתגורר באוהל אירוח מהודר עם מיזוג אוויר?
2. למה מביאים את תוקפי ושונאי מדינת ישראל לנמל אשדוד ומכינים להם אוכל ושתייה קרה? גם גלעד שליט מקבל שתייה קרה? שישתו מים חמים מברזים חיצוניים שאין מעליהם סככות או צל.
3. למה מכינים להם עמדות רישום, כאילו הם מגיעים לכפר נופש על חופי יוון?
מי רוצה לדעת את שמותיהם או לראות את תמונותיהם ולשם מה?
4. למה מבטיחים להם שאם הם יהיו מוכנים לחתום על טפסים של המדינה הציונית יעלו אותם תוך 24 שעות על מטוסים, על חשבונו של משלם המיסים הישראלי בחזרה לארצותיהם? מה הנדיבות הכספית הפתאומית הזו?
5. אם גלעד שליט יחתום על טופס של הכרה במדינת החמס, גם הוא יועלה על אחת מאוניות משט התמיכה בטרור ויוכל לצאת מרצועת עזה?
6. למה לא משתקים בעזרת 10 צוללנים של חיל הים שיפעלו מתחת למים ו-5 מסוקים ללוחמה אלקטרונית שיפעלו מלמעלה, את מנועי הספינות ונותנים להן להיסחף במים לאן שהרוח תיקח אותם? בשביל מה צריך לגייס את כל חיל הים כדי לעצור אותן פיזית? שראש ממשלת טורקיה טאייפ ארדוגן העומד מאחורי המסע ישלח אוניות גרר טורקיות לגרור אותן חזרה לאיסטנבול. האחריות עליו לא עלינו. ולמה ישראל איננה אומרת זאת בקול רם?
7. מדוע לאחר שמנועי ומערכות החשמל והקשר של האוניות ישותקו לא משדרים להן לאחר מכן, או אפילו עכשיו ברמקולים, כי עתה כל מי שרוצה להגיע לעזה יכול לעשות זאת בשחייה חופשית במים על אחריותו האישית בלבד? נראה כמה מגיבורי התמיכה בטרור יסכנו את עצמם למען המטרה ויקפצו למים.
8. מדוע כל הטרוריסטים הנמצאים על האוניות ביניהם האב הילריון קפוצ'י, לשעבר הארכיבישוף של ירושלים שגורש מישראל ומוחמד סוואלחה, שנמלט ב-1990 מהשטחים לירדן בדרכון מזויף, לא יוחזקו כאן, תחת צווים מנהלים, בכלא נפחא עד אשר גלעד שליט לא ישוחרר?
צריך וכדאי לזכור, כי בחווילה של הילריון קפוצ'י בה היה מתגורר בשועפט העמודים נבנו כך שהם היו חלולים ובתוך החלל הוחבאו חומרי נפץ וכלי נשק שהוא מבריח מירדן לירושלים. כמו כן נמצאו בחללים, רשימות מפורטות של בתים ישראליים ברמת אשכול ובגבעת המבתר, כאשר כל בית מסומן למי בהנהגת הפלסטינים וממקורביו של איש הדת הזה הוא יינתן במתנה לאחר שתושביו היהודים יחוסלו. צריך וכדאי גם לזכור כי מוחמד סוואלחה לא במקרה נלמט מהשטחים, אלא שהוא היה מפקד החמס בגדה המערבית, ואיש אשר עמד מאחורי תכנון של עשרות פעולות טרור.
9. ומדוע חיל הים הישראלי לא נותן את הכבוד הראוי לח"כ חנין זועבי מבל"ד, לראש הפלג הצפוני של התנועה השייח ראאד סלאח, לראש ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל מוחמד זידאן, בכיר הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית השייח חמאד אבו-דעאבס, ולכל אזרח ישראלי הנמצא על ספינות המשט, ומוביל אותם בעצמו לחופי עזה. שישהו שם כמה זמן שייקח, עד אשר גלעד שליט יוחזר. אם ישראל ומצרים היו יכולים לעשות זאת ב-2008 ללורין בוט Lauren Booth, גיסתו של ראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר, שהגיעה במשט דומה לעזה, מדוע שלא ייתנו את אותה הזדמנות שווה לאזרחים ישראליים.
10. מדוע משלם המיסים הישראלי צריך לשלם עבור כל זה? מדוע שכל שקל ישראלי שיוצא על מבצע הזוי זה לא יקוזז מהכספים המזומנים שבנק ישראל מעביר כל שבוע לרצועת עזה?
[מתוך אתר "דבקה""]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה