אני רק מתפלל מייחל ומקווה, שבעוד 20 שנה, כשאנחנו נהיה הרוב פה, נתנהג אליהם טוב יותר מהדרך שבה הם מתנהגים אלינו
מה יש להגיד?
הסרט איכותי, אלגנטי, ומדוייק לפחות כמו המכונית שהם מוכרים.
בפרסומת לפורש החדשה הייתי מצפה לשמוע רעש של מנוע, חיתוכים מהירים של מכונית עפה,
גבר חתיך עם משקפי שמש...
זה מה שנקרא killing me softly.
תהנו.
אחלה פרסומת. (מלבד חצי דקה מיותרת לגמרי בסוף)בחו"ל יודעים לתת לך להרגיש..ומאיר, תן לילד הזה כמה שנים.. :)*באמת קשה להגיב פהדחוףף לוורדפרס
החצי דקה בסוף היא הסגירה של כל העניין,לא?
הסגירה של כל העניין, אוקייאבל ממילא הפרסומת ארוכה, וכבר הבנו מה הם רצו להגיד לנו, אז למה להכניס את המידע שכבר קלטנו, שוב, עם הכפית לפה?
א. כי הטרמינולוגיה שם מושלמת.ב. כי היא מסבירה את החוויה של המותג דרך ה 20 שנה שאין לך אותו!!! חוויית המותג היא השאיפה אליו לא פחות מהבעלות עליו.צריך המון ביטחון במעמד שלך כדי להוציא פרסומת כזו.אין הרבה כאלה כשחושבים על זה.
אחלה פרסומת. (מלבד חצי דקה מיותרת לגמרי בסוף)בחו"ל יודעים לתת לך להרגיש..
השבמחקומאיר, תן לילד הזה כמה שנים.. :)
*
באמת קשה להגיב פה
דחוףף לוורדפרס
החצי דקה בסוף היא הסגירה של כל העניין,
השבמחקלא?
הסגירה של כל העניין, אוקיי
השבמחקאבל ממילא הפרסומת ארוכה, וכבר הבנו מה הם רצו להגיד לנו, אז למה להכניס את המידע שכבר קלטנו, שוב, עם הכפית לפה?
א. כי הטרמינולוגיה שם מושלמת.
השבמחקב. כי היא מסבירה את החוויה של המותג דרך ה 20 שנה שאין לך אותו!!! חוויית המותג היא השאיפה אליו לא פחות מהבעלות עליו.
צריך המון ביטחון במעמד שלך כדי להוציא פרסומת כזו.
אין הרבה כאלה כשחושבים על זה.